0723341782

עכשיו בקוסמטיכאן - מבצעים מיוחדים! השאירו פרטיכם בטופס לפרטים נוספים, או התקשרו: 0723341782

ליצירת קשר עמנו, מלא/י את הטופס הבא:

*
*
*
*

לימודי קוסמטיקה טבעית

לימודי קוסמטיקה טבעית

הביקורות גורסות כי תחום הקוסמטיקה מתחייב בשרלטנות להאטת תהליך הזדקנות העור כאשר אין לכך כל בסיס, אך התוצאות בשטח עומדות בפני עצמן. מאז גילוי סגולותיה הרפואיות והקוסמטיות של החומצה הגליקולית, בשנות ה-70 של המאה הקודמת, כבר לא ניתן להישאר אדישים ליכולות הקוסמטיקה המודרנית בתיקון עור ניזוק, מוכתם, מצולק וכד'. נשים שהרפו ידיהן מן התקווה לחשוף את יופיין הטבעי בעד עורן הבעייתי נגאלות מדי יום בזכות התפתחות התחום הקוסמטי.

אין בכך לומר שזהו תחום צעיר שעודנו בחיתוליו, למעשה, זהו תחום מן העתיקים בעולם. רק במאות האחרונות הפך תחום הקוסמטיקה מתחביב נשי למקצוע של ממש, והוכחת רווחיותו הבהירה למדעניות, קוסמטיקאיות ונשות מקצוע ממגוון תחומי הטיפוח שיש טעם להשקיע בנושא. בצד הרווח משיווק מוצרי קוסמטיקה, ישנה תמיד ההכנסה הקבועה של לקוחות, שאיננה גוועת לעולם, כל עוד הביקוש לקוסמטיקאיות מיומנות ומנוסות אינו גווע. כל עוד הננו חלק מהמין היפה, מוטלת עלינו האחריות לשמר, לטפח ולהדגיש את יופיינו.

נשים רבות מחליטות מדי יום להתחיל את דרכן בתחום הקריירה הקוסמטית, ולא בכדי – לא רק שמדובר בהכנסה גבוהה, שעות גמישות ותנאים נוחים, אלא גם שהסיפוק האדיר שנוצר מסיוע לנשים בהתמודדות עם מצוקות עורן מעניק למקצוע תחושה של שליחות. בנוסף על כך, מגוון תחומי הקוסמטיקה השונים, החל מקוסמטיקה רפואית ועד לקוסמטיקה טבעית ביתית, מבטיחים שכל קוסמטיקאית וקוסמטיקאית תמצא את הנישה המתאימה לה ביותר בעולם הקוסמטיקה הרחב והמסועף.

פורטל "קוסמטיכאן" משתוקק לסייע לכן, המחפשות אחר קורס לימודי קוסמטיקה בחיפה ואזור הצפון, במציאת המסלול הנכון עבורכן. עיינו במאגר המידע הענק שלנו, וקבלו את פרטיהם של מגוון מוסדות הלימודים השונים בחיפה ואפשרויות ההכשרה השונות בהן. כל המידע הנחוץ אודות מסלולי לימודי הקוסמטיקה השונים האפשריים נמצא כאן, אונליין, בפורטל "קוסמטיכאן" תחת קורת גג אחת!